poniedziałek, 14 marca 2011

Trochę zaniedbałem bloga!!

Witam wszystkich odwiedzających, niestety znowu w weekend zaniedbałem bloga ale tak ze mną bywa w weekendy, że nie mogę usiedzieć w domu, tak jak w sobotę nie zagrałem żadnego meczu na niedziele zagrałem 3 i poszczęściło mi się.. Wygrałem kilka tysięcy...
Niestety nie miałem czasu wcześniej przedstawić analizy tych meczy ale przedstawie kupony, przegrane i wygrany..
W tym tygodniu będzie słabo abym przedstawił jakieś analizy, ale postaram się, chociaż za dużo mam na głowie!
Na dzisiaj też nic nie będzie!!
Oto co zagrałem na niedziele, siedząc kilka godzin w nocy przed kompem!






JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM, ŻE NIE BYŁO ANALIZ..
JEDNOCZEŚNIE INFORMUJE, ŻE W TYM TYGODNIU MOGĘ NIE PODAĆ TYPÓW Z POWODU BRAKU CZASU..
ZAPRASZAM NA STRONĘ, JEŚLI BĘDĘ MIAŁ CHWILKĘ POSTARAM SIĘ PRZEDSTAWIĆ I ZANALIZOWAĆ MOJE TYPY

P O Z D R A W I A M ! !

1 komentarz: