wtorek, 1 marca 2011

Trochę o mnie!

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga.
Nazywam się Artur mam 31 lat i jestem młodym trenerem piłki nożnej grup młodzieżowych (trenuje bo to moja pasja, nie biorę z tego tytułu żadnych pieniędzy, po prostu pomagam), a dzięki mojemu szczęściu, intuicji i duszy hazardzisty dorobiłem się dużych pieniążków, stawiając mecze wyszystkich lig świata w piłce nożnej, a także NBA, niekiedy postawiłem na mecz siatkówki i piłki ręcznej! Oczywiście tego wszystkiego dorobiłem się małymi kroczkami mój pierwszy kupon postawiłem tylko za 35 zł, teraz nie boję się wydać 1-2 tys. na kupon. Z tego względu, że nie muszę już nigdzie pracować (miesięcznie udaje mi się wyciągnąć od 4-8 tysięcy, możne nie kokosy ale starcza), więc postanowiłem dla "zabicia" mojego codziennego czasu pisać bloga z moimi typami!
To przyjemność zarabiać na swoim hobby, dodatkowo każdego dnia być bogatszym o wiedzę ze świata sportu!
LUBIE POMAGAĆ, WIĘC MOŻE I WAM POMOGĘ!!
Codziennie przedstawię Wam z opisem, (dlaczego?) właśnie dzisiaj zagrałem te typy! Nie bójcie się postawić na większy kurs, czy to mecz szlagierowy!!
1 marca na moim koncie pozostawiłem 4 000,00 zł, zajrzyjcie i przekonajcie się jak moje saldo będzie wyglądać pod koniec miesiąca?!
ŻYCIE TO GRA!!!
Powodzenia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz